Szanowni Państwo,
Jest nam niezwykle miło zaprosić Państwa na jubileuszową, dziesiątą konferencję marketingową, która odbędzie się w dniach 27-28 marca 2012 roku w Kielcach/Rytwianach.
Organizatorami spotkania są: Instytut Politologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Wyższa Szkoła Stosunków Międzynarodowych i Komunikacji Społecznej w Chełmie, a także Polskie Towarzystwo Marketingu Politycznego. Patronat nad konferencją objęło Polskie Towarzystwo Nauk Politycznych.
Temat spotkania „Dwie dekady marketingu politycznego w Polsce. Czas podsumowań, refleksji, prognoz” ma umożliwić ogląd i ocenę dotychczasowej roli marketingu w polityce, ale także pomóc w sformułowaniu postulatów dotyczących jego przyszłości. Spotkanie ma charakter warsztatowy, albowiem wiedzę teoretyków pragniemy skonfrontować z opiniami praktyków, stąd zapowiedziany udział ekspertów, spin-doktorów, a także polityków tworzących kampanie wyborcze.
Proponujemy Państwu odniesienie się do następujących obszarów analizy:
- propaganda okresu PRL a zmiana systemowa: nowe narzędzia czy nowa nomenklatura?
- zachodnie modele marketingowe a polska praktyka polityczna
- mediatyzacja, amerykanizacja, etykietyzacja – nowe oblicza polityki?
Organizatorzy zapewniają:
-pełne wyżywienie pierwszego i drugiego dnia (wraz z uroczystą kolacją na terenie Klasztoru Kamedułów)
-udział w zwiedzaniu kompleksu klasztornego
-fakultatywny udział w zwiedzaniu zespołu pałacowego w Kurozwękach ( w tym safari – bizony)
-nocleg w Pustelni Złotego Lasu
-szybką publikację oraz egzemplarz autorski książki
-świadectwa uczestnictwa w jubileuszowym spotkaniu
Komitet Organizacyjny:
Prof. dr hab. Kazimierz Kik (UJK)
Prof. dr hab. Robert Wiszniowski (UWr)
Dr Agnieszka Kasińska-Metryka (UJK)
Dr Michał Gołoś (WSSMiKS)
Dr Piotr Olszewski – sekretarz konferencji (WSSMiKS)