Sympozjum i letnia szkoła badań jakościowych
- Szczegóły
- Kategoria: Szkoły i warsztaty
- Odsłony: 2892
Zapraszamy do zgłaszania abstraktów wystąpień i rejestracji na VII Transdyscyplinarne Sympozjum Badań Jakościowych oraz Letnią Szkołę Analizy i Metod Badań Jakościowych, które odbędą się w dn. 25-30 czerwca 2018 r. w Krakowie.
Kolejna edycja Sympozjum to okazja na wymianę doświadczeń i pomysłów między badaczami i badaczkami jakościowymi rożnych dyscyplin społecznych i humanistycznych. Wydarzenie kierowane jest do studentów, doktorantów i pracowników naukowych. Szkoła Letnia to warsztaty praktyczne z zakresu metodologii i analizy danych w badaniach jakościowych, służące zdobyciu nowych i podniesieniu posiadanych kompetencji. Na szkolenia zapraszamy studentów, doktorantów, pracowników naukowych oraz przedstawicieli administracji publicznej, organizacji pozarządowych, firm komercyjnych czy agencji badawczych.
Informacje dotyczące obszarów tematycznych, opłat i rejestracji na wydarzenia znajdują się na stronie internetowej: www.viitsbj.confer.uj.edu.pl
Sympozjum Naukowe: "Wybory samorządowe - samorządowe wybory"
- Szczegóły
- Kategoria: Konferencje
- Odsłony: 2301
22 maja 2018 roku odbędzie się w Warszawie II Międzynarodowe Sympozjum Naukowe: "Wybory samorządowe - samorządowe wybory" organizowane na Uniwersytecie Warszawskim przez Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego, Instytut Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW, Ośrodek Analiz Politologicznych UW oraz Wydział Gospodarki i Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
"Public Policy, Sustainability and Good Governance"
- Szczegóły
- Kategoria: Konferencje
- Odsłony: 2527
The Polish Political Science Yearbook invites all scholars, researchers and professionals to participate in the 8th PPSY International Seminar "Public Policy, Sustainability & Good Governance" which takes place in Toruń (Poland) on May 8, 2018.
A conference is an associated event of the 2018 International Asian Congress and it supports a special section of the current Volume 47 of 2018 of the journal, and its objective is to discuss challenges of good governance and sustainability in Central Europe and the European Union and to present current advancements in studies on public policy.
Deadline for application: April 13, 2018, with the Online Form.
"Local Government: Experiences, Challenges & Models"
- Szczegóły
- Kategoria: Konferencje
- Odsłony: 2406
The Polish Political Science Yearbook, WSB University in Bydgoszcz and Center for Local Government Studies in Bydgoszcz invite all scholars, researchers and professionals to participate in the PPSY Bydgoszcz International Seminar "Local Government: Experiences, Challenges & Models" which takes place in Bydgoszcz (Poland) on May 8, 2018.
The conference supports a special section of the current Volume 47 of 2018 of the journal and its objective is to discuss challenges of security and stability in Central Europe and to present current advancements in regional security studies.
Deadline for application: April 25, 2018, with the Online Form.
"Security in Central Europe: Confronting Uncertainty?"
- Szczegóły
- Kategoria: Konferencje
- Odsłony: 2429
The Polish Political Science Yearbook invites all scholars, researchers and professionals to participate in the 7th PPSY International Seminar "Security in Central Europe: Confronting Uncertainty?" which takes place in Toruń (Poland) on April 24, 2018.
The conference supports a special section of the current Volume 47 of 2018 of the journal and its objective is to discuss challenges of security and stability in Central Europe and to present current advancements in regional security studies.
Deadline for application: April 6, 2018, with the Online Form.
III Zimowa Szkoła Metodologiczna - podsumowanie
- Szczegóły
- Kategoria: Ogólne
- Odsłony: 2222
W dniu 17 marca 2018 roku w Toruniu odbyła się III Zimowa Szkoła Metodologiczna. Konferencja adresowana była do wszystkich osób zajmujących się naukami o polityce chcących skonsultować swoje projekty badawcze lub prowadzone badania pod kątem poprawności metodologicznej. W szkole uczestniczyła grupa młodych pracowników nauki i studentów z kilku uniwersytetów, których projekty były na różnym poziomie zaawansowania – od wstępnych koncepcji do szczegółowych technik realizacyjnych i procedur analitycznych. Projekty oceniane były m.in. pod kątem przejrzystości i czytelności treści, spójności założeń teoretycznych oraz poprawności zakładanej metodologii badawczej.